1. Postanowienia Ogólne
    1.1 Administratorem danych jest Kancelaria Radcy Prawnego Daniel Taberski radca prawny, os. Stare Żegrze 7/12, 61-249 Poznań, REGON 634472277, NIP 782 217 50 77. Ochrona danych odbywa się zgodnie z wymogami powszechnie obowiązujących przepisów prawa, a ich przechowywanie ma miejsce na zabezpieczonych serwerach.
    1.2 Na potrzeby niniejszego dokumentu przyjmuje się iż:
    Dane oznaczają dane osobowe‚ o ile co innego nie wynika wyraźnie z kontekstu.
    Kancelaria oznacza Kancelarię Radcy Prawnego Daniel Taberski radca prawny, os. Stare Żegrze 7/12, 61-249 Poznań, REGON 634472277, NIP 782 217 50 77.
    Osoba oznacza osobę‚ której dane dotyczą‚ o ile co innego nie wynika wyraźnie z kontekstu.
    RODO oznacza rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1).
    Serwis oznacza stronę internetową www.taberski.com.pl
  2. Charakter gromadzonych danych.
    Gromadząc dane kierujemy się sformułowanymi w przepisach RODO zasadami legalizmu, rzetelności, transparentności, minimalizacji, adekwatności i prawidłowości przetwarzanych danych. Dane przetwarzane są nie dłużej niż potrzeba i z zapewnieniem odpowiedniego ich bezpieczeństwa, w zgodzie z przyjętą w Kancelarii Polityką ochrony danych osobowych.
    Kancelaria gromadzi dane na temat Osób z następujących źródeł:
    • formularze umieszczone na stronie www.taberski.com.pl,
    • środki komunikacji takie jak wiadomości e-mail, kontakt telefoniczny,
    • umowy o świadczenie usług wraz z danymi podanymi podczas ich zawierania,
    • logi serwera hostującego Serwis Kancelarii.
  3. Podstawy prawne i uzasadnione cele wykorzystywania danych.
    Informacje podane przez Panią/Pana wykorzystujemy:
    3.1 w celu udzielenia odpowiedzi na pytanie zadane za pośrednictwem formularza kontaktowego Serwisu, na podstawie Pani/Pana zgody (art. 6 ust. 1a RODO);
    3.2 w celu świadczenia usług prawnych na podstawie zawartej umowy (art. 6 ust. 1b RODO);
    3.3 w celu wypełnienia ciążących na nas obowiązków wynikających z przepisów podatkowych i o rachunkowości (art. 6 ust. 1c RODO);
    3.4 w celu zapewnienia sprawnego działania Serwisu internetowego Kancelarii, co jest naszym prawnie uzasadnionym interesem (art. 6 ust. 1f RODO);
    3.5 w celach archiwalnych dla zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów oraz w celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, co jest naszym prawnie uzasadnionym interesem (art. 6 ust. 1f RODO);
  4. Ujawnianie danych dotyczących Pana/Pani.
    Jeżeli wystąpi uzasadniona potrzeba, w związku z prowadzeniem działalności Kancelarii, możemy ujawnić Państwa dane następującego rodzaju organizacjom i podmiotom:
    • firmom świadczącym na naszą rzecz usługi: prawnicze, informatyczne, księgowe – w celu zapewnienia sprawnej bieżącej działalności Kancelarii, realizacji obowiązków wynikających w szczególności z przepisów podatkowych i o rachunkowości, jak również w celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami;
    • bankom, w celu realizacji płatności;
    • adwokatom i radcom prawnym, w związku ze świadczeniem usług prawnych;
    • operatorom pocztowym, kurierom, przewoźnikom – w celu doręczania korespondencji.
  5. Pliki cookies.
    Serwis korzysta z ciasteczek. Więcej informacji na ten temat znajduje się w Polity Cookies.
  6. Przesyłanie danych za granicę.
    Pani/Pana dane osobowe nie są przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy.
  7. Profilowanie.
    Kancelaria nie prowadzi profilowania w rozumieniu przepisów RODO.
  8. Przechowywanie Pani/Pana danych.
    8.1 Pani/Pana dane pozyskane w celu zawarcia umowy przechowujemy przez okres negocjowania umowy oraz do końca roku kalendarzowego następującego po roku, w którym ostatni raz kontaktowali się Państwo z nami w sprawie jej zawarcia.
    8.2 Pani/Pana dane pozyskane w związku z prowadzeniem Serwisu przechowujemy przez okres jednego roku od daty ich uzyskania.
    8.3 Pani/Pana dane pozyskane w związku z zawartą transakcją handlową przechowujemy do końca okresu wynikającego z obowiązku przechowywania dokumentów księgowych wynikającego z art. 70 § 1 Ordynacji podatkowej – czyli przez 5 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym upłynął termin płatności podatku.
    8.4 Pani/Pana dane pozyskane w związku z świadczeniem usług prawnych przechowujemy, na zasadzie art. 5c ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy z dnia 06 lipca 1982r. o radcach prawnych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2115 z późn. zm.) przez okres 10 lat od końca roku, w którym zakończyło się postępowanie, w którym dane osobowe zostały zgromadzone;
    w zależności od tego, których z tych terminów upłynie później.
  9. Dobrowolność podania danych.
    Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak w wypadku ich nie podania nie będziemy mogli Pani/Panu udzielić pomocy prawnej, jak również udzielić odpowiedzi na pytanie zawarte za pośrednictwem formularza kontaktowego.
  10. Pani/Pana prawa.
    Ma Pani/Pan prawo:
    10.1 wiedzieć, czy przetwarzamy Pani/Pana dane osobowe i otrzymać bezpłatną kopię dotyczących Pani/Pana informacji;
    10.2 do uzyskania ustrukturyzowanej kopii przekazanych nam informacji w formacie nadającym się do odczytu maszynowego;
    10.3 do wnioskowania o poprawienie swoich danych, które są niekompletne, nieprawidłowe lub nieaktualne;
    10.4 do usunięcia danych na Pani/Pana temat;
    10.5 do ograniczenia określonego korzystania przez Kancelarię z danych;
    10.6 do wyrażenia sprzeciwu wobec określonego wykorzystania danych;
    10.7 do wniesienia do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych) skargi dotyczącej przetwarzania przez Kancelarię danych.
    Kiedy otrzymamy żądanie, możemy poprosić o dodatkowe informacje, w tym w celu zweryfikowania Pani/Pana tożsamości. W uzasadnionych przypadkach możemy odmówić realizacji żądań wskazanych w pkt. 10.1, 10.2 i 10.3, jeżeli będą one nieuzasadnione lub przesadne, lub naliczyć opłatę za przekazanie tych informacji.

Aby skorzystać z tych praw, proszę skontaktować się ze Firmą:
• pocztą elektroniczną na adres: radca@taberski.com.pl
• pocztą na adres: Kancelaria Radcy Prawnego Daniel Taberski radca prawny, os. Stare Żegrze 7/12, 61-249 Poznań.